furiousanimal Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei, jeg er ikke så veldig flink med å redigere bilder og sette effekter å slikt på dem. Dette er noe jeg har lyst å prøve ut. Jeg hører at photoshop er noe som er bra, hvor er det man laster det ned? Når jeg har prøvd å laste det ned før har det bare komt noen få effekter, så lurer på om det var bare noe prøve greie. Koster det penger eller er det gratis? Visst det finnes andre gode redigerings programmer er jeg veldig intressert i hva de heter. Håper å få litt hjelp her Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kjøpes her: http://www.adobe.com/products/photoshop/photoshop/ Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Photoshop koster vesentlig mye, men demoen på 30 dager er fullt fungerende uten begrensninger. Du finner den på Adobe sine nettsider. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Photoshop er dyrt, og egner seg vell muligens best til de litt mer erfarne. Til en start, kan du forsøke gratisprogrammene GIMP og Paint.NET Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Takk skal dere ha:) skal prøve meg frem på de gratisprogrammene først, så visst jeg intresserer meg mye kanskje jeg går for å kjøpe photoshop. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Du kan få studentlisens til Photoshop, noe som gjør det billigere. Gimp og PS er i helt forskjellige ligaer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå