Gå til innhold

[Løst]Logge inn på ny bærbar med butikkoppsett HASTER!

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt ny maskin i dag, men det var den som sto oppe som visning. Nå får jeg jo ikke gjort noe :ohmy: Det er jo brukernavn og passord til butikken, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Får iallefall ikke logget inn.

Kan jeg bare installere vista på nytt eller? Fikk jo ned et par CD'er.

Endret av FlowerEye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Expert :) Jeg fikk den siste de hadde igjen, og den sto på display (visning). Butikkarbeideren pakket den ned mens jeg så på og jeg var jo så dum å ikke spørre om passord og sånn, men jeg tenkte jo ikke på at jeg kom til å sitte helt låst.

Har fått med en del CD'er. Asus Driver og Utility Ver.1.0, Power2Go, Notebook Manual CD og en Recovery DVD.

Lenke til kommentar

Da blir det enkleste å kjøre en recovery. Mener at hp pleier å ha 2-3 dvd for recovery men det kan hende at jeg husker feil eller at det er en dual dvd.

for å kjøre recovery, ta og start pc-en på nytt og trykk F11 (i de fleste tilfellene npr det gjelder hp). Der får du opp en mulighet for å kjøre recovery

Lenke til kommentar

Programmet skal brennes up på cd som en oppstart cd slik at du kan boote på den og kjøre verktøyet før du kommer inn på selve operativsystemet.

Med andre ord. last ned programmet, brenn det ut som et image eller iso disk slik at det er bootbar. (bruk pc-en som du sitter og skriv med for å lage cd-en)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...