Maler65 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 "wallbanger" noen som kan hjelpe her, etter jeg satte pc'n i dvalemodus i går kan jeg ikke starte den igjen, det er strøm på hovedkortet men den vil ikke boote har prøvd resette cmos men det hjalp ikke. Noen noe forslag? pc'n er stasjoner. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 går utifra at du har strømkontakten ute av veggen når du tok ut biosbatteriet. om hovedkortet har strøm når du tar ut biosbatteriet oppnår du ingenting. om du er i tvil så kan du ta ut batteriet og ha det ute så lenge du gidder Lenke til kommentar
Maler65 Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 går utifra at du har strømkontakten ute av veggen når du tok ut biosbatteriet. om hovedkortet har strøm når du tar ut biosbatteriet oppnår du ingenting. om du er i tvil så kan du ta ut batteriet og ha det ute så lenge du gidder Sjelden jeg fikkler inne i maskinen med spenning på! hadde batteriet ute i 10 min og flyttet jumper fra 1 2 til 2 3 osv men fortsatt død, tror nok det kan være noe mer alvorligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå