namhp Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei, Har fått Logitech Z5500 nå, og skal brukes som hjemmekino i den lille stuen min. Skal koble Xbox 360 gjennom optisk, og blu ray gjennom coax. Mitt problem er at kontrollenheten som alle kablene skal kobles til ligger 15m fra Xbox og Blu ray. Var innom Clas Ohlson igår, fant bare disse kablene i maks 10m. Hvor får jeg tak i Coax og Optisk kabel billigst mulig som er minst 15m (regner med at jeg ikke merker forskjell på high-end kabler og billige kabler siden jeg bare har PC-høytalere)? Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Optisk Toslink-kabel tror jeg ikke finnes i lengere lengder en 10m, men det finnes skjøtestykker for å kople to Toslink-kabler sammen. Finner ingen norske butikker i farta som selger digital coax lengere en 10m, men det finnes f.eks på eBay Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skal du ha lenger enn ti meter lange toslink må du nok trå til med skjøtestykke. Men lengre koaks med phono-plugger tror jeg du kan få tak i fra ELFA Elektronikk. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har du funnet en ordning ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå