taKenzZz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei, jeg har kjæreste i utlandet som jeg må få besøkt i løpet av de neste 2-3 månedene. Når har en ferie på NTNU? Tenker da spesielt på høstferie. Jeg går for øvrig bachelor i historie. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tviler på at du som student har høstferie. Det har iallfall ikke jeg. Jeg studerer riktignok ikke ved NTNU, men tviler på at ordningen er annerledes hos dere. Derimot har du juleferie. Om du vil TA deg fri før den tid, får bli opp til deg selv... Lenke til kommentar
GeO Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Korrekt, det er ikke høstferie på universitetet. Men dersom du studerer historie vil jeg tro det er lite av obligatoriske aktiviteter (som f.eks. lab-øvinger som teknologistudenter har en del av), så da kan du antageligvis fint ta deg fri en uke uten at det byr på for store problemer. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dragvoll har ferie frem til eksamensperioden i desember. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hehe, sånn kan man også si det. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg tar meg tid til to ferier midt i semesteret på litt over to uker tilsammen, ser ikke på det som noe problem. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 http://www.ivt.ntnu.no/docs/NTNU_studiekal...r_2009_2010.pdf Der har du alle de offisielle feriene. Merk at dette er de offisielle, i realiteten har nok sim rett. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dragvoll har ferie frem til eksamensperioden i desember. Dragvoll, er det de "myke" fagene? Slappingene som ikke kan matematikk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dragvoll er der hvor HF- og SVT-instituttet holder til, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dragvoll har såkalte "leseuker" som ligger mistenkelig godt plassert i kalenderen (høstferie). Sjekk på timeplanene dine når du har slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå