Kontorstol Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei, jeg skal bestille et tv fra netonnet og det skal bli levert på døren med tollpost. Er det noen som har noen erfaring med det? Hvor lang tid tar det etc? (Bor i møre og romsdal). Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nå bor jeg et helt annet sted i landet, men her er tollpost 1-2 dager raskere enn posten, både på hjemmelevering og hvis jeg må hente det på posten/butikken. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Jeg også bor på "landet", så raskere levering enn posten er jatakk. Håper bare de leverer før jeg må på jobb. Takker for svar. Edit: Litt fort i svingene der Endret 22. august 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har god erfaring med tollpost men må sei eg føler posten kjem dei i forkjøpet med raskare levering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg også bor på "landet", så raskere levering enn posten er jatakk. Håper bare de leverer før jeg må på jobb. Takker for svar. Edit: Litt fort i svingene der Du får sikkert eit sporingsnummer så du kan følge pakken. Deretter får du sikkert ein e-post, SMS eller telefon når den er kome til det nærmaste lageret i ditt område for å avtale henting. Lenke til kommentar
nls Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 TS postet den 22 aug, håper han har fått TVen nå eller så burde tollpost få ris på rompen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Har fått den for lenge siden Ligger dog i Nordsjøen så det hjelpe lite...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå