Martin HaTh Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Ja, endelig. Fikk nermeste musikkbutikk til å bestille gitaren (Ibanez s470) og ventet. Det var torsdag 13. På onsdag fikk jeg beskjed om at den var kommet, og det var bare å hente den. Men det kunne jeg ikke da bilen til pappa var på verkstedet, og mamma var på jobbtur greie. Torsdagen kom, og bilen var fortsatt ikke ferdig. Mamma var også borte. På fredag var bilen fortsatt ikke feridg!, og mamma kom hjem 30 min etter at butikken stengte. 2 timer senere dro hun på hytta, og forlot oss uten bil. Verkstedet var stengt på lørdagen. Men så kom lørdagen, og jeg og min far syklet 8km til gitarbutikken, hentet gitaren, og syklet hjem. Men nå er den endelig her! Og forresten, jeg elsker den! Endret 22. august 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Haha! Gratulere så mye med ny gitar! =) Elsker selv gitarspill med heseblesende soloer! Du tok vel Thunderstruck mens du sykla da tenker jeg. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 O.o Den er jo til og med sexy. Gratulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå