Torvastabu Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Prøver å finne stativer til blitsene mine, ikke store studioblitser menn sånne små eksterne. Ser etter noe lignende dette: http://cgi.ebay.com/2-Heavy-Duty-Spring-Cu...4#ht_1853wt_895 problemet med å kjøpe disse fra ebay er at frakten alene koster en tusenlapp og to. Derfor ser jeg etter no lignende i Norge. Lurte kansje på om mikrofonstativer funker (?). Vill ha de mins 2 meter høye. Noen så har noen tips? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Har et par Manfrotto 5001, og synes de er greie til prisen. Spesielt med tanke på at de er såpass kompakte når de er sammenslåtte. Jeg har også noen andre Manfrotto (368B) som flere klasser mer solid til nesten samme pris, men de er nesten dobbelt så lange sammenslått (de har også større makshøyde). Husk også at du må ha en blitssko på toppen. Endret 22. august 2009 av Thunderhead Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tiltredes. 5001 er bra. Jeg bruker sånne med 026 "Lite-Tite" med en sko fra Smith Victor på. Ganske solid og relativt rimelig. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Photoflex har også en del bra saker som bør vurderes (finnes på FotoVideo blant annet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå