Gå til innhold

Selge PS3 60GB...

Mag78

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, det spørs litt på standen av maskinen? Er den godt brukt? Er det riper? Tja, jeg vil vel tippe kanskje 3500-4000 hvis du er heldig ;)

Hvis du skal selge spill i tillegg burde du heller selge de i stykk pris eller bli enig med kjøper om han er interessert i og betale ekstra for bunken med spill.

Jeg kan si så mye at og heve prisen enda høyere pga 20 spill er bare idioti(da det nødvendigvis er en del spill den rette kjøper har fra før, på en annen konsoll, eller ikke er interessert i), da skipper folk artikkelen lett fordi prisen blir for høy. Sett heller annonsen ut med en pris på selve maskinen, og inne på artikkelen kan du heller skrive hvor mye du ønsker og selge det samlet for.

My 2 cents..

Lenke til kommentar
Hmm, det spørs litt på standen av maskinen? Er den godt brukt? Er det riper? Tja, jeg vil vel tippe kanskje 3500-4000 hvis du er heldig ;)

Hvis du skal selge spill i tillegg burde du heller selge de i stykk pris eller bli enig med kjøper om han er interessert i og betale ekstra for bunken med spill.

Jeg kan si så mye at og heve prisen enda høyere pga 20 spill er bare idioti(da det nødvendigvis er en del spill den rette kjøper har fra før, på en annen konsoll, eller ikke er interessert i), da skipper folk artikkelen lett fordi prisen blir for høy. Sett heller annonsen ut med en pris på selve maskinen, og inne på artikkelen kan du heller skrive hvor mye du ønsker og selge det samlet for.

My 2 cents..

Takk skal du ha! Jeg la den nettopp inn på finn for 3700... Det er ingen striper e.l. og er relativt lite brukt... (derfor jeg ikke trenger den) ;) så da får jeg håpe noen som vil ha en sånn.. :)

Lenke til kommentar

En annen lokkefaktor er og ha original emballasjen og manualer. Hvis du har den, er sjansen stor for at færre pruter, og du får solgt den til en god pris. Det er også forlokkende og lese at noen selger en PS3 60GB med original emballasje, det får det iallefall til og føles ut som at den er tatt godt vare på, og vil bli sendt på en forsvarlig måte. Det er ikke nødvendigvis at du, eller den endendelige kjøperen tenker dette, men det kan heve antall besøkende på annonsen din!

:)

Lenke til kommentar
En annen lokkefaktor er og ha original emballasjen og manualer. Hvis du har den, er sjansen stor for at færre pruter, og du får solgt den til en god pris. Det er også forlokkende og lese at noen selger en PS3 60GB med original emballasje, det får det iallefall til og føles ut som at den er tatt godt vare på, og vil bli sendt på en forsvarlig måte. Det er ikke nødvendigvis at du, eller den endendelige kjøperen tenker dette, men det kan heve antall besøkende på annonsen din!

Sprøtt.... La den ut i sted... og nå er den allerede solgt for 3700... :)

Tusen takk for hjelpa! :)

Lenke til kommentar
Beklager offtopic preik, men er denne utgaven mer verdt pga den har ps2 søtte?

Støtter for eksempel ikke 80gb versjonen ps2 spill?

Tror det ja... Ser iallefall på Finn.no at 1. gen PS3 med 60GB disk er vanvittig mye dyrere enn de andre.

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpa! :)

Er ikke så sprøtt det, disse maskinene går gjerne for 5-6000,- også, så her har du nok tapt en del penger ja.

Lenke til kommentar

Du kunne sikkert fått 1000-1500kr mer.

Beklager offtopic preik, men er denne utgaven mer verdt pga den har ps2 søtte?

Støtter for eksempel ikke 80gb versjonen ps2 spill?

Riktig.

Nei, det er berre den første versjonen (60 GB) som støtter PS2 spel. I tillegg har den første versjonen fleire USB-portar og har vell og fleire ulike minnekortspor(?).

Ja. Fire USB-porter og mange forskjellige minnekortspor.

Ser at 80gb utgaven selges for 2995,- hos Lefdal og diverse andre butikker. Er folk virkelig villig til å betale nesten dobbel pris for å kunne spille ps2 spill?

PS3 + PS2

Det er mer enn bare portene og minnekortene også. Den har f.eks annen farge på skriften der det står "PLAYSTATION 3", den spiller av SACD og den ser finere ut (pga. flere USB-er og annen farge).

Lenke til kommentar
3700 er ikke spesielt billig syntes nå jeg. En 40 gb går vel for 2500, ps2 støtte er ikke så mye verdt.

Uansett her er en 60 gb til 2800 kr

Edit: Feil sone

Det er tydeligvis de som synes at PS2 støtte er viktig jo, selv synes jeg det bare er tull å spille med dårligere grafikk på PS3.

Ja Amerikanske og Australske konsoller går billigere siden man ikke kan spille Norske Ps2 spill på de og heller ikke kan se norske Blu-Ray filmer.

Lenke til kommentar
Er ikke så sprøtt det, disse maskinene går gjerne for 5-6000,- også, så her har du nok tapt en del penger ja.

For noe tull! Jeg vet veldig godt at folk som prøver og selge PS3 60 GB sliter med og selge den til den høye prisen, de fleste salgene ender opp med pruting hvor de havner på 4000 kroner. For et år siden så var det veldig i vinden og kjøpe PS3 med BC på finn, men i dag har det lagt seg.

Så ta det med ro, ikke noe dårlig salg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...