Kenneth Solfjeld Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) La inn nytt operativsystem, win 7 og installerte photoshop. Nå er bildene mine "smart objects" Får ikke brukt bl.a. dodge/burn uten å rasterisere først. Irriterende.. *edit* Hvis jeg dobbeltklikker på layeret i PS, kommer jeg tilbake til ACR.. Endret 22. august 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kva versjon av PS har du (veit ikkje om det har nokon betydning, men skader ikkje å vite), og korleis opner du filene? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Aha! Shift click to open as normal image! Måtte ikke det før. Er nok en innstilling i preferences til ACR som har endret seg etter reinstallering. Skal finne ut av det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Klikk på den linja med blå tekst nederst i ACR, der kan du ma. velge dette. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Takker! Endret 22. august 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå