Monicaott Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg farget håret for en mnd siden, men fant ut at jeg nå er lei av å måtte farge håret på nytt og på nytt igjen for å opprettholde fargen, så jeg vil ha tilbake den naturlige fargen min som er en nyanse mellom askeblondt og lysebrun. Håret mitt er ganske slitt fra før av pga farging, men jeg bruker hverken hårføner eller rettetang eller hårspray, og bruker jevnlige hårkurer og shampo for slitt hår så det blir bedre. Er det noen mulighet for å få tilbake den naturlige fargen igjen? Hvordan burde jeg gjøre det, og kan håret mitt falle av?:-( jeg har nesten skulderlangt hår, så jeg vil egentlig ikke ha kort hår, i tilfelle jeg må stusse det ordentlig om det blir esktra slitt om jeg må farge det lyst...... Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Avfarging er vel førstevalget da, men mener å huske at det er ganske hardt for håret. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Selv skinnet jeg meg bare, men nå er jeg gutt da så er ikke det største problemet selv om alle sa jeg så ut som en nynazist . HER er en tråd jeg opprettet hvor jeg spurte om det samme, er en del tips du kan se på der . Endret 22. august 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 takk:) Ingen problem . Lykke til med å få din naturlige farge tilbake . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå