Gå til innhold

Power / reset-knapp til casemod?

Anbefalte innlegg

Er i ferd med å lage en minimaskin i egen plexikasse (skal kun være mini-itx-hovedkort, en harddisk og PSU) og fant ut at jeg selvfølgelig trenger power + resetbutton.

Kan selvfølgelig rive ut noe fra et gammelt kabinett men det blir strengt tatt litt klumpete og stygt - noen som har tips om hvor man selger slike ting? - Eller klarer jeg meg med en eller annen slags standardbryter såsant jeg kobler ledningene til rett plass på hovedkortet?

Edit: Noe av poenget er at de skal være *små* og *pene* :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LianLi sette er vel like upraktisk som de gamle greiene han eide selv, og en vippebryter er vel ikke direkte liten. Så en side som hadde noen fete brytere, flate og med en ring rundt som lyste i enten orange, rødt eller blått. Skal se om jeg finner linken.

Lenke til kommentar

Takk for tips folkens - skal sjekke litt rundt hos Elfa for å se om de har litt andre varianter også.

Lian-Li-settet lar seg jo bruke uten å herpe noe gammelt så det er bra, men jeg trenger jo fremdeles en pen 'knapp'.

De med lys i var superfete men kanskje litt spenstig sånn prismessig, men jeg overveier det seriøst :)

Lenke til kommentar
men husk at det skal være en impulsbryter (dvs at det er kontakt når man trykker inn, og når man slipper knappen brytes kontakten).

Dumt spørsmål kanskje, men gjelder det for begge funksjonene jeg er ute etter (både power og reset)?

Innbiller meg at power ikke er sånn, men det kan jo godt være at de knappene jeg har vært borte i er lagd slik så man skal 'se' at ting er skrudd på. (Dvs. at den er innetrykket helt til man trykker en gang til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...