Raul07 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei, når eg trener Benkpress, Bicepscurl, Militærpress og arnoldpress så kommer det rare lyder av skulderen min, bare den høyre. Ikke vondt men er litt redd for at det skal utvikle seg til noe verre. Trenge ikke noe skader. Er dette et problem som forsvinner av seg selv, elle kommer det til å bli et problem for meg etterhvert hvis eg ikke tar pause fra styrketrening? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvilke lyder? Knekke lyder? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Ja, du kan si det sånn, nettsom skulderen får mye press så "spretter" den tilbake i posisjon igjen Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har hatt noko liknande før, og har aldri brydd meg om det, gjekk over lenge sida. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Eg har egentlig hatt det en stund, men har ikke brydd meg noe særlig. Sku bare spørre om dette er noe eg burde passe på. Men da er det bare å forsette da :!: Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 en venn av meg knekker skuldrene noe voldsomt når han løfter tung benkpress, militærpress osv. Årsaken til det var dårlig teknikk. Når han løftet benk så skøyv han skuldrene frem osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå