Gå til innhold

HJELP...ang.9500 pro


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nettopp et 9500 pro..fikk ikke spillene til å gå helt som de skulle, de hakket litt og enkelte gikk ikke som de skulle.Derfor oppdaterte jeg driveren med den fra hjemmesiden til ATI. Det funket ikke. Da flashet jeg biosen på kortet til warp11 eller hva den nå heter og prøvde på nytt..Hva kan jeg gjøre for å få kortet stabilt, hvilke drivere skal jeg bruke...osv??

En annen ting er at enkelte knapper henger seg opp nå en spiller..hva er det??

Hvor mye kan en klokke dette kortet?

 

Plzz....hjelp meg..

 

Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor frippel poster du?  :evil:

Hvorfor svarer du slikt? Greit at han dummet seg ut, men prøv å kom med noe hjelp i tilleg til risen.

Hva mener du med at det ikke funket å oppgradere driverene? Avinstlaerte du de gamle først?

Du flashet bios, men det er fortsatt ikke stabil? Jeg ville satset på å få innstlalert driverne. Hvor er det nøyaktig i den prossesen den stopper? Du har lest readmeen til driverne ikke sandt?

Du har satt i den strømledningen som fulgte med kortet? Det er veldig viktig.

Hva mener du med at enkelte knapper henger seg opp? Det har ingeting med skjermkortet å gjøre i det hele tatt?

Du kan klokke det så langt det går. Det er individuelt for hvert kort.

Og slett de andre trådene.

Lenke til kommentar

grunnen til at jeg trippel posta var med et uhell..Gikk så treigt å legge det ut at jeg trykte tre ganger.

 

Jeg installerte den rette driveren som skulle være til dette skjermkortet og strømkabelen er satt i. Vet egentlig ikke hva det kan være lengre nei jeg avinstallerte ikke de gamle..gjør den ikke det av seg selv når en installerer de nye??

ok kanskje det ikke har noe med skjermkortet å gjøre men hva kan det være?

Hvilken catalyst bruker du??

 

Kristian

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke catalyst, fordi jeg ikke har et ATI kort.

Dette er den "safeste" måten å innstalere nye drivere på. Vanligvis tar man snarveier, men nå gjør vi det sikkert;

Avinstaler gamle drivere-Restart-Innstaler standard VGA drivere-Rebott(om nødvendig)-Innstaler nye drivere.

Du bruker de siste du finner på ATI sin side. Og når du skal innstalere de, så husk å lese redmeaen. Da sparer man seg ofte for mye trøbbel.

Lenke til kommentar
grunnen til at jeg trippel posta var med et uhell...

 

ikke 3 men 4 poster :wink:

 

pleier ikke og bli sint av den grunn men jeg ble litt oppgitt når jeg kom inn på hardware.no og halvparten av forum listen va det samme men det er glemt og borte :smile:

Lenke til kommentar
grunnen til at jeg trippel posta var med et uhell..Gikk så treigt å legge det ut at jeg trykte tre ganger.

 

Jeg installerte den rette driveren som skulle være til dette skjermkortet og strømkabelen er satt i. Vet egentlig ikke hva det kan være lengre nei jeg avinstallerte ikke de gamle..gjør den ikke det av seg selv når en installerer de nye??

ok kanskje det ikke har noe med skjermkortet å gjøre men hva kan det være?

Hvilken catalyst bruker du??

 

Kristian

 

 

Du svarte på problemet ditt selv da du sa at du ikke fjerner de gammle driverne først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...