tacomodo Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er det noen som har testet enten TomTom eller Navigon på iPhone og kan fortelle meg om skjermen skrur seg av pga strømsparing? Jeg regner egentlig med at den ikke gjør det, men greit å være sikker før man kjøper. Lenke til kommentar
adale Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det noen som kan anbefale det ene eller andre av disse to? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg endte opp meg å kjøpe Navigon. Har aldri likt Tomtom nor særlig. Kjørte fra Oslo og til Bergen og tilbake, med diverse stopp her og der og den fant veien bra og kartene var godt oppdaterte. Ikke så mange valg på den, men den gjør det den skal. Lenke til kommentar
adale Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 jeg kjøpte den også. Den er bra og har fine kart. Men det har hendt den kommer med stemme-kommandoer som er helt gale. Det er ikke noe stort problem, fordi det er bare å se at kartet stemmer overens med stemmen. Dette blir sikkert fikset i fremtiden også. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hmm. Eneste jeg merket meg var at om iPhonen mistet GPS lock et sekund eller så, eller var unøyaktig, så kunne det hende den ba meg ta en u-turn av og til, men det ordnet seg i løpet av sekunder av seg selv. Jeg kjørte rundt 1000 km med den forrige uke og det hendte kanskje 2-3 ganger. Lenke til kommentar
adale Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 ja, det er gått mulig det var tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå