Gå til innhold

[Løst]hjelp til å bygge ny gaming rig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
et siste spørsmål hvilket kort er best av 2 xfx radeon hd 4890 black edition og 1 EVGA GTX 295
Er ikke store forskjellen. Men 2x 4890 tror jeg vil bli litt bedre. Men om du bryr deg om støy kjøp et GTX 285 som holder rikelig nå, så kan du kjøpe et til seinere. Det er mitt forslag.

Jompio

Lenke til kommentar
jeg har en samsung 750GB harrdisk så jeg lurte på om jeg heller burde kjøpe en WD VelociRaptor 150GB
Dropp raptoren, er langt ifra like rask som SSD og bruk samsungen. Funker veldig fint til "lagringsdisk" om du kjøper SSD skaff deg Intel X25 2. Gen andre genrasjon. Den yter litt bedre enn broren.

vis jeg tar blueray leser burde jeg kjøpe en dvd leser/brenner også eller holder det med blueray leseren?
Om du kjøper blueray leser nå, så får du jo ikke spilt DVD-R på pc'en. Du får heller ikke brent noen DVD'er. Jeg anbefaler deg og kjøpe begge deler, eller vente med blueray spilleren.
Lenke til kommentar
jeg har en samsung 750GB harrdisk så jeg lurte på om jeg heller burde kjøpe en WD VelociRaptor 150GB
Dropp raptoren, er langt ifra like rask som SSD og bruk samsungen. Funker veldig fint til "lagringsdisk" om du kjøper SSD skaff deg Intel X25 2. Gen andre genrasjon. Den yter litt bedre enn broren.

vis jeg tar blueray leser burde jeg kjøpe en dvd leser/brenner også eller holder det med blueray leseren?
Om du kjøper blueray leser nå, så får du jo ikke spilt DVD-R på pc'en. Du får heller ikke brent noen DVD'er. Jeg anbefaler deg og kjøpe begge deler, eller vente med blueray spilleren.

ok ta venter jeg

takk for all informasjonen :D

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se står det at denne kan brenne DVD-er ;)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se står det at denne kan brenne DVD-er ;)

ok

Lenke til kommentar

Denne tråden din blir bare mer og mer rotete du :p

I spill som støtter Crossfire vil nok 2x 4890 dra ifra Gtx295. Sistnevnte er såvidt jeg vet 2stk Gtx260, dog en noe forbedret utgave(?). XXX versjonen av 4890 er også klokket fra fabrikk noe som bidrar ytterligere til at den kombinasjonen er noe av det beste du får pr. idag.

Lenke til kommentar
Denne tråden din blir bare mer og mer rotete du :p

:p

I spill som støtter Crossfire vil nok 2x 4890 dra ifra Gtx295. Sistnevnte er såvidt jeg vet 2stk Gtx260, dog en noe forbedret utgave(?). XXX versjonen av 4890 er også klokket fra fabrikk noe som bidrar ytterligere til at den kombinasjonen er noe av det beste du får pr. idag.

da tar jeg heller og kjøper 2x 4890 kort etter at det er billigere enn gtx295

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...