_Brukernavn_ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som har fått til overklokkingsprogramvaren med win 7? Leste en del steder at programmet ikke var kompatibelt med win 7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 2.09 av SHE funker fint Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da fungerte det. Måtte bare oppdatere BIOS'en først. Der kunne en også stille inn hvor mye prosessoren skal klokkes. Satte den på 30%, så nå kjører atom'en på 1,7GHz! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Støtter denne herligheten Hackintosh? Ser at 1000H gjør det Lenke til kommentar
map79 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kjøpte meg denne mini pc'en for hovedsaklig å ha med på skolen. Men når jeg skulle legge inn office pakken (har ubrukte lisenser til Home edition 2003) - så oppdaget jeg jo at det finnes ikke cd rom på maskinen... hvordan skal jeg få lagt inn programmer? det ligger inne en prøvepakke med office 2007, men jeg har som sagt bare 2003 lisenser. Er det ingen mulighet for meg å få lastet inn disse office programmene til pc'en? Kjøpte i tilleg mcAfee virusbeskyttelse - også på cd selvfølgelig. Det fulgte også med en disk med eee pc windows 7 home edition/support dvd. Det er jo allerede innstallert windows, men hvordan skal jeg kunne bruke support dvd'en? Føler meg helt grønn her, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette når jeg ikke bare kan sette i cd'en. Håper noen kan tipse meg om fremgangsmåter... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 hva med å lage en iso på en annen PC og så føre over fila og deretter mounte den på netbooken? Har forøvrig planer om å kjøpe denne, og deretter innstalere linux/ubuntu Lenke til kommentar
map79 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) hva med å lage en iso på en annen PC og så føre over fila og deretter mounte den på netbooken? Har forøvrig planer om å kjøpe denne, og deretter innstalere linux/ubuntu takk for svar, men jeg aner dessverre ikke hva det er. Får prøve å google det... Endret 15. januar 2010 av map79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå