Gå til innhold

Android-telefon med skikkelig kamera?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt samme mobil i tre og et halvt år (samsung d500). Den holder seg overraskende godt ennå, men da jeg var på ferie sist nå merket jeg godt at kompakt-kameraet mitt drar på årene, både i henhold til størrelse og hvor tregt det er.

Jeg tenkte så at teknologien kanskje har kommet så langt at man ikke lenger trenger seperat kamera, og at en ny mobil kunne bli en fin "premie" til meg selv etter å ha jobbet hele ferien.

Etter å ha rotet rundt i diverse anmeldelser på amobil, sperret jeg fort opp øynene for android, spesielt HTC Hero-anmeldelsen. Jeg så og mye på Samsung Omnia HD som jo virker rålekker, men om jeg skal ha den noen år så blir kanskje savnet av android stort?

Spørsmålet er: Fins det noen Android-telefon med et kamera som kan erstatte kompakt-kamera, eller kommer det i nermeste fremtid? Og, er android verdt å vente på/drite i kamera for, eller blir det bare en gimmick?

Et siste spørsmål: Touch-skjermer, duger de å skrive på eller er det fremdeles mye bedre med fysiske taster?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...