MrLee Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hei, jeg har følgende hw, hva er den største faktoren som holder tilbake ytelse i systemet mitt? tenker da generell ytelse/spill Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 har du prøvd med nyeste bios-oppdatering og nyeste drivere til alle komponenter? husk også via-drivere til hovedkortet (http://www.viaarena.com/?PageID=2) håper noe av dette hjelper. Lenke til kommentar
Talin Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Eg vill ha sakt prossesor, skjermkort hvis du skal bruker ting som anti aliasing slikt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 bios update er lurt. CPU trekker vell også ned en del Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hovedkortet ville nå jeg si, har et KT3 Ultra hovedkort selv og iallefall minne kontrollerne er ikke akkurat helt i hundre...... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 hmm, takk tenkte spørsmålet mest som "hva er det mest fornuftig å oppgradere".. hmm, HK sier du? jeg har tenk på det..men fristelsen for å bruke penger på ny CPU+ram i tillegg er for stor...hmm... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 kjøp nytt nforce 2 hk du cpuen din er helt fin kun hk som er dårlig Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hden er vel ikke til å skryte av, men den er ikke akkurat treig da.. har vel en gang vært såkalt det raskeste.. men hk kan kanskje være en hake Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Tror ikke akkurat ytelsen vil sprette i været om han kjøper nytt HK, den vil bli større med bedre CPU. Men, er ikke hdd'n hans en av de vanvittig dårlige diskseriene fra IBM? Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Du har en ok sammensetning av komponenter som holder i massevis til dagens spill. Hvis du skal oppgradere noe så måtte det være cpu. Hovedkortet ditt støtter jo høyere prosessor og en XP2400 koster jo ikke allverdens... 8-900 kroner. Som nevnt lenger oppe i tråden bør du oppgradere alle drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå