Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tap av øyenbryn

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Hei!

Mistet litt mer enn det halve av det ene øyenbrynet. Noen som synes det var gøy å barbere det vekk på en fest. Jeg bare lurer på hvor lang tid det tar før det vokser ut igjen. Sikkert få folk som aner det, men kanskje noen som vet? =/

hilsen fortvilet person

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe^^ Dette er jo bare morro. Da er det din tur neste gang ;)

Kjenner en som fikk halve hodet smørt inn med hårfjernis krem. Når han våknet hadde han noe ekkelt i håret. Naturlig nok dusjet han. Han fikk litt skjokk da halve manken falt av :!:

tok selvsagt hevn. Kompisen gikk på by'n og skjekket damer. Det han ikke vist var at han var helt grøn i trynet. Herre jesus som folk lo! for ikke å snakke om trynet hans når han så seg selv i i et vindu. "men faen.. Jeg er jo grønn jo :dontgetit:" xD

Fettern min skulle lage sånn tøffe "hakk" i øyen brynene og endte opp med å barbere vekke begge to. Ja, han så ufattelig dum ut. mye verre enn det jeg tror du gjør^^

bilde? :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
ummm, jeg er ikke 15 år gammel da :roll: btw smileys er gøy når jeg har 2,8 i promille :p

Ikke jeg heller og alle "Pranksene" er begått av folk over 18 :)

Den fetteren gjorde det som barn, men der var poenget bare hvor idiotisk det så ut.

Når jeg tenker meg om er jeg ikke sikker på om jeg skjønte helt hva du mente :hmm:

Lenke til kommentar
Hehe^^ Dette er jo bare morro. Da er det din tur neste gang ;)

Kjenner en som fikk halve hodet smørt inn med hårfjernis krem. Når han våknet hadde han noe ekkelt i håret. Naturlig nok dusjet han. Han fikk litt skjokk da halve manken falt av :!:

tok selvsagt hevn. Kompisen gikk på by'n og skjekket damer. Det han ikke vist var at han var helt grøn i trynet. Herre jesus som folk lo! for ikke å snakke om trynet hans når han så seg selv i i et vindu. "men faen.. Jeg er jo grønn jo :dontgetit:" xD

Fettern min skulle lage sånn tøffe "hakk" i øyen brynene og endte opp med å barbere vekke begge to. Ja, han så ufattelig dum ut. mye verre enn det jeg tror du gjør^^

bilde? :p

Hihihi, hadde planer om og gjøre det med en fyr, men han hadde feber og alt så følte meg slem vis jeg gjorde det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...