Gå til innhold

Kjøp av nye spill som bare er på PS3

Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Lurer litt på å etterhvert kjøpe en PS3 slim for å spille PS3 spill, da lurer jeg på hva egentlig Uncharted 2: Among Thieves handler om, er det likt Tomb Raider?

Ser også på

Grand Turismo 5 (hadde de to første)

Ratchet & Clank Future: A Crack in Time (hadde den første)

Heavy Rain: The Origami Killer

Killzone 2 (Er det likheter med Gears? jeg vet ingenting om spillet)

MAG (battlefield klone?)

Har lyst til å spille spill som ikke finnes til min Xbox 360 og PC, helst av nyere dato da jeg liker pene spill nå for dagen som også er ganske godt spillbart og ikke noe innviklet eller overdrevet japansk animasjon. Alt som er tegneserieaktig er jeg ikke så veldig glad i eller altfor mye bablingn eller tekst.

Uncharted 2: Among Thieves vakte interessen min da jeg så bilder av det, jeg liker tomb raider aktige spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja om det er likt tomb raider eller ikke så er det ganske nære. Det som gjør at det skiller seg fra tomb raider er at spillet er mer action preget og har (etter min mening) en bedre måte og fortelle historien sin på, den drar deg liksom hele tiden med og gjør deg mer nysgjerrig.

Hva historien i Uncharted 2 handler om? Eller spillmessig? Utdyp det litt bedre :)

Hvis du har tenkt til og kjøpe deg PS3 og ble "betatt" av Uncharted 2 Among Thieves, bør du definitivt skaffe Uncharted Drakes Fortune mens du venter, da kan du bedømme om spillet var noe for deg, eller rett og slett bli revet med mens Nathan Drake jakter på en hemmelig skatt!

Jeg synes at det er en av de beste titlene til PS3, og klarer nesten ikke vente på 2'eren.

Lenke til kommentar

Nå er ikke akkurat dette spillet så veldig nytt, men LittleBigPlanet er et spill du garantert burde undersøke. Spillet får du nå for rundt 150 kr hos mange forhandlere :)

Jeg er ikke sikker på om Uncharted 2 vil være mye lik Tomb Raider, for Uncharted 2 foregår i litt mer urbane strøk denne gangen. Men du burde absolutt prøve Uncharted: Drake's Fortune - det er det nærmeste du kommer Tomb Raider/ Indiana Jones på PlayStation 3 (Med unntak av LEGO Indiana Jones). :)

Lenke til kommentar

Uncharted serien er mye mer actionpreget enn Tomb Raider. Tom Raider har mer puzzles. Nå uttaler jeg meg på bakgrunn av det første Uncharted spillet og Tomb Raider Underworld. Uncharted har også mye bedre story og karakterer som du blir glad i.

Så anbefaler absolutt dette. Gleder meg enormt til nr. 2 som kommer i slutten av oktober.

Gran Turismo 5 har ikke fått noen release dato men mye tyder på at den kommer før året er omme. I mellomtiden kan du prøve Gran Turismo 5 Prologue som er en liten smakebit.

Likte du de tidligere Ratchet & Clank spillene, vil du også like den foreløpig eneste utgivelsen til PS3: R&C Tools of destruction.

Heavy Rain er spennende tittel som ikke blir utgitt før 2010. Er ikke for alle. Målgruppen er først og fremst voksne.

Killzone leverer noe av det beste på konsoll når det gjelder grafikk. Er ellers en strait FPS med god multiplayer.

Anbefaler deg uansett å laste ned demoer fra PSN store. Ellers finnes det flere gode eksklusive titler der, bl.a. Warhawk, Wipeout HD, Flower, Super Stardust HD osv.

Andre eksklusive PS3 som anbefales:

• Metal Gear Solid 4

• Little Big Planet

• Resistance

• Motorstorm Pacific Rift

• Infamous

• Heavenly Sword

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...