Kaizerlol Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har bygd ny PC med et Sunbeam Acryl kabinett. Dette kabinettet hadde ikke sånt støvfilter i høla sine. Jeg har satt inn 4 stk av denne vifta. har også endel lys inni PCen (4 kaldkatoder) som gjør at masse insekter kommer bort til pcen og blir sugd igjennom viftene og danser på hovedkortet til de dør :S. Jeg trenger altså forslag til hva jeg kan bruke eller hvor jeg kan kjøpe noe som kan tette igjen disse hullene så det ikke kommer støv inn heller. Disse viftehullene er da runde tilsvarende 80mm vifter. Det hadde vært helt perfekt med gjennomsiktig plast filter så det står i stil med resten av PCen. På forhånd takk Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Eller myggnetting. Det er lettare å få god luftflyt gjennom myggnetting enn strømpe, er mi erfaring. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Strømpe eller sånn stoff du bruker foran høyttaleren. ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå