Gå til innhold

Har 2 pack, uten å ha trent, tips til å få frem resten av rutene?

Anbefalte innlegg

Hei, Emnet beskriver vel det meste.

Jeg har nå 2 pack, kan såvidt se 2 ruter til, men bare et skimmer av dem.

Jeg blir litt overasket over å ha dette, etter som jeg omtrent aldri har trent. Jeg har generelt også ganske store muskler.

Hvorfor er det slik? Er det gode gener? Kan gener virkelig påvirke så mye?

Men vil ihvertfall satt STOR pris på litt hjelp med å få frem resten av rutene!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der er bare tull, du får ikkje six-pack utan å trene.

Markerte magemuskler skyldes like mye lav fettprosent som å trene dem. Det krever en kombinasjon av begge deler. Uansett hvor store magemuskler man har, man vil aldri se konturene av dem om man har for høy fettprosent. Men det er også fullt mulig å ane magemusklene uten å trene, om man har veldig lav fettprosent. Men tydelige magemuskler får man nok ikke.

Lenke til kommentar

Punkt-trening eller punkt-slanking fungerer ikke! Derfor er det kun èn ting å gjøre: trene hele kroppen. Kombiner kondisjon og styrke samt. ha et sunt og rikelig kosthold. Veien til sixpacken er ikke så lang skjønner du hvis du bare står på ;) For å få max ut av trening anbefaler jeg deg å skaffe deg pulsklokke for å oversikt over at du har rett puls når du trener. Mitt andre tips er å kutte ut alt annen drikke enn vann og å drikk 2 liter vann hver dag! Vannet blir så fort brukt opp når en trener og det hjelper virkelig kroppen med å få ut alle giftstoffene. Du bør kanskje også ta kosttilskudd etter hvert, men bare i begynnelsen. Spis mye fett, protein og karbo, men det viktigste er å spise variert og sunt! Mange små måltider om dagen er nøkkelen. Siste tipset mitt er det viktigste, nemlig at du må begynne rolig med treningen å øke tempoet, treningsnivå og tyngde etter hvert som du trener ;) hvis ikke blir ikke kroppen sterkere.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Markerte magemuskler skyldes like mye lav fettprosent som å trene dem. Det krever en kombinasjon av begge deler. Uansett hvor store magemuskler man har, man vil aldri se konturene av dem om man har for høy fettprosent. Men det er også fullt mulig å ane magemusklene uten å trene, om man har veldig lav fettprosent. Men tydelige magemuskler får man nok ikke.

Har aldri sagt at trening er den einaste faktoren, men det er altså komplett umulig å få skikkelig six-pack utan nokon form for trening (herunder all aktivitet som går på magemuskulaturen, trening, jobb, hobby osv.).

Den lave fettprosenten gjer magemuskulaturen synleg, hvis du ikkje har skikkelig magemuskulatur vil ikkje lav fettprosent føre til noko ann enn at du ser spinkel ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Markerte magemuskler skyldes like mye lav fettprosent som å trene dem.

Nei. :)

Visste du at de musklene som utgjør den berømte "six packen" (rectus abdominis), utgjør også en ganske liten del av magemusklene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...