B4stian Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Lurer på om jeg skal slå til på et tilbud jeg har fått, men er usikker på om den er egnet. I tillegg til tv/film/gaming vil den jo også da bli brukt til ganske mye surfing etc. så noen som har erfaringer med såpass store skjermer på kort avstand? 32" 1920x1080 på ca. 80-100 cm avstand. Vil det gå eller blir det slitsomt i lengden? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 jeg sitter omtrent 1.5 - 2m fra min 32" tv. føler ikke det som slitsomt. men ved 80cm har jeg en følelse av at du vil komme til å kikke mye rundt på skjermen for å gjøre ting. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det varierer veldig fra pers. til pers. Bare en ting å gjøre; prøv Kjøper du på elkjøp har du 30 dagers full returrett, på nett har du 14 (men da må du ebtale frakt.) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Da har jeg den til test. Har bare fått prøvd den noen få timer, men tror jeg beholder den andre skjermen til vanlig surfing da det blir litt mer "blurry" på den store skjermen. Returrett er ingen sak, da jeg kjøpte den via jobben (Expert). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå