pokmil Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei ! Snart begynner det første studieåret og jeg lurer på om jeg skal ta MNSEM eller MNEKS av Exphil. Noen som har erfaring med dette og hva er lettere? MNSEM har noe sånn som jeg forstår noe form for presentasjoner. Hva slags presentasjoner er dette? Er det lange presentasjoner, foran alle osv...? Dette er litt på siden men kan være greit hvis noen kan svare. Mat111 og Inf100, er dette vanskelige og krevende fag? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Eg hadde seminarmodellen på MatNat ved UiB i fjor. Du skal levere to oppgåver på omlag 1500 ord, og må halde ein eller to (hugser ikkje kva eg gjorde) presentasjonar om oppgåvene framfor gruppa. Du må òg møte opp på dei fleste seminara – 7 av 9 i kvar emnedel* eller noko slikt. Presentasjonane er ikkje store greiene, rundt 10 min der du prater, og so kanskje ein liten spørjerunde etterpå. Ikkje noko å vere redd for iallfall. Alle som har Exphil vert som sagt delt inn i seminargrupper – me var ca. 25, alle frå same studieretning, so me kjende kvarandre – og presentasjonane er framfor gruppa. Når det er sagt, so er det sikkert forskjell frå seminarleiar til seminarleiar kor «strengt» opplegget vert. Me hadde ein som likte å prate sjølv, og tilgav mange utsetjingar ... * Faget er delt inn i to bolkar, alfa og beta. Det er ei oppgåve frå kvar bolk. MAT111, iallfall deler av det, kan nok vere vanskeleg ja, men det er mykje hjelp å få, so om du jobber godt og benytter deg av tilboda som er, går det sikkert greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå