Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Og i alle farger du kan tenke deg, gult og rødt er favorittene mine :!: Angående farger så spørs det hva du går for, siden "knetgummi" er som oftest grå...mens modelleringsgummi er i flere farger. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det gjenbrukbart etter at du har tatt det av hovedkortet? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jepp, kan brukes mange ganger. Noen tar det av slik at det passer hovedkortet/rund sokkelen når det er tatt av. Da er det bare til å legge det på så er det klart. Jeg tok det av og lagte en ball av det som jeg har i en pose. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ikke bare det, du slipper alt som sitter igjen på hket. Hvis det går av som det skal så ser hket omtrent nytt ut etterpå Litt kan sitte igjen noen plasser, men det er lett og få vekk. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jepp, veldig enkelt å få vekk alt. Brukte ca. 30 sek. på å få det av. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hmm, genialt. Hvor mange pakker trenger man? Husker jeg var tom for isolasjon på TG, og gikk bort til en stand hvor de hadde noen kitt-figurer man kunne leke med. Lånte noen figurer til isolasjon, funket fett Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg kjøpte 12 stk. 1 euro for tre firkanter. Brukte 5-6 tror jeg, men skal du bruke ln2 ville jeg nok brukt flere. Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har ett spørsmål. Er det noen av dere som har hørt om "lærertyggis"? Det ser noe ut som det samme, og jeg lurer på om det går an å bruke det? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Tror det hadde gått, men det er vell mye vanskeligere å få av?!? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Skal gå, men det som er skummelt er at noen typer inneholder stoffer som ikke er bra for hket. Men det viktigste er og passe på svettinga, har du hatt en økt der "gummien" har blitt veldig svett..IKKE bruk den igjen..det kan drepe hket ditt. Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har ikke brukt det enda så jeg vet ikke hvordan det vil reagere, men skal i allefall være på vakt da det blir aktuelt og bruke det. Takk for svar! Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hmm.. bare ligg unna enkelte typer modell-kitt/leire. Noe av det leder strøm, og det er jo hysterisk festelig til tider. Putt multimeteret i klumpen om du er i tvil Gøy og se du får fart på nitroen TMWH. Lykke til videre Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Takk for det Jepp, trenger nitro snart, er for varmt med tørris Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 ta steget opp nå.. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Will do Er det noe spesielt jeg bør se på når jeg er på jakt etter en brukt Dewar? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Ser denne her bra ut?? http://cgi.ebay.com/Tennelec-30-Liquid-Nit...#ht_1972wt_1165 Er en av de "dyre" på ebay, men billig forhold til Norge. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ser ut som en fin tank, men trenger du 30 liter? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Trodde 30Liter var en fin størrelse jeg? De fleste jeg har lest om så har kjøpt 20L, har senere angret og kjøpt en større. Er usikker, derfor jeg spør om råd Endret 22. september 2009 av TMWH Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Har nå funnet en 31 liter som er i veldig bra stand og til en veldig fin pris. Problemet er at den mangler lokk/deksel. Selger har ikke denne. Noen her som vet hvor jeg kan få kjøp et slikt deksel? Har sendt mail til Yara, men har ikke mottatt noe svar. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det kan du fint lage selv av isopor eller lignende isolasjonsmateriale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå