Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søsterproblemer.. hjelp meg!

Gjest Guest_fortvilt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_fortvilt_*

Uten å komme inn på historien, så er altså problemet slik: Søster nummer 1 er eksen min mens søster nummer 2 gir tydelige signaler på at hun liker meg.. problemet er at jeg fortsatt liker søster nummer 1. Men har samtidig ingen følelser for søster nummer 2. Ja jeg må gi opp begge, men det er ikke så lett da begge er i samme vennekrets som meg + at begge jobber i samme bedrift som meg. Og jeg møter dem begge mandag - fredag, og noen ganger i helgene. Vi er alle 3 mellom 18 og 25 år.

Søster nummer 1, vet jeg ikke hvor jeg har, men det ser ikke ut som om hun har glemt meg.. Noen ganger har jeg bare lyst å grave meg ned!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_fortvilt_*
Hvor ligger problemet med søster 2? Bare du gjør det klart at du ikke er interessert i henne, er ikke det noe stress.

Takk :) følte meg vell bare litt fortvilet der og da..

Lenke til kommentar
Uten å komme inn på historien, så er altså problemet slik: Søster nummer 1 er eksen min mens søster nummer 2 gir tydelige signaler på at hun liker meg.. problemet er at jeg fortsatt liker søster nummer 1. Men har samtidig ingen følelser for søster nummer 2. Ja jeg må gi opp begge, men det er ikke så lett da begge er i samme vennekrets som meg + at begge jobber i samme bedrift som meg. Og jeg møter dem begge mandag - fredag, og noen ganger i helgene. Vi er alle 3 mellom 18 og 25 år.

Søster nummer 1, vet jeg ikke hvor jeg har, men det ser ikke ut som om hun har glemt meg.. Noen ganger har jeg bare lyst å grave meg ned!!

Knull vettet av nummer 2, og gjør et poeng i å vise dine påtatte følelser for henne i påsyn av nummer 1. Etter en stund dumper du nummer 2 på basis av at hun er søstra til nummer 1 og at du ikke gidder å ha noe med de å gjøre.

Nummer 1 vil komme krypende tilbake da..

Lenke til kommentar

Så hvis jeg har fortsått deg rett..

Søster 1 er en eks, som du fortsatt liker, men ikke vet hvor du har..

Søster 2 er en som liker deg, men som du ikke har følelser for..

For meg så høres dette ut som et enkelt problem: Du vet ikke hvor du har søster 1.

Glem søster 2, hun liker du jo ikke uansett, og "glem" søster 1 så vil du fort se hvor du har søster 1. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...