Gå til innhold

BK: Kilden til alt liv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bildet er fint, men får en følelse av at noe er feil her.

naturen rundt tilsier at dette er en liten bekk, og så vidt jeg vet, så er det ikke så mye fart i vannet at det vil se slik ut.

sånn som vannet ser ut her, så er dette niagara falls.

litt kortere lukker tid og kansje mindre større blender. f\8 eller no

hadde gjort seg.

Lenke til kommentar
Bildet er fint, men får en følelse av at noe er feil her.

naturen rundt tilsier at dette er en liten bekk, og så vidt jeg vet, så er det ikke så mye fart i vannet at det vil se slik ut.

sånn som vannet ser ut her, så er dette niagara falls.

litt kortere lukker tid og kansje mindre større blender. f\8 eller no

hadde gjort seg.

Effekten av rennende vann ved lang lukkertid er gjort med hensikt. Kortere lukkertid var derfor ikke ett alternativ, siden dette er effekten jeg ville oppnå. Hva er mindre større blender? f/8 som du foreslår, er faktisk større blender enn hva jeg har brukt her.

Endret av KSolfjeld
Lenke til kommentar

likte komposisjonen, men syntes det er noen små tekniske finesser som kan rettes på;

Først for fremst syntes jeg eksponeringen ikke sitter helt, bilde er bitte litt for mørkt, etter min mening

For den andre, så likte jeg ikke fargene helt, de er litt blasse. Man skal derimot være veldig forsiktig med å øke farge metningen for mye også.Tror kanskje du hadde fått litt bedre farger hvis du hadde brukt et polariserings filter=)

Uansett, folk har forskjellig smak og jeg bare sier det jeg tror kunne gjort bilde enda bedre=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...