Gå til innhold

[LØST] Har et irriterende oppstartsprogram...

Whoofy

Anbefalte innlegg

Hei, der.

Har nettopp installert ny harddisk og Windows Vista Home Premium OSet, dette fordi min gamle harddisk slutta å virke. Uansett, hver bidige gang jeg skruer på PCn så begynner et program kallt "TFullScreen" å kjøre. Det sier at den installerer en en-gangs installasjonsgreie, og ber meg om å vente, ikke skrue av dataen, og så videre.

Dette irriterer noe inn i granskauen, nettopp fordi den ikke klarer å installere det! Den bare står der, i flere timer (lot den stå over natten og mens jeg var borte på dagen, ca 15-16 timer totalt) og den hadde ikke blitt ferdig.

Jeg installerte OSet via noen System Recovery CDer jeg fikk tilsent fra HP når min harddisk ble ødelagt. Programmet som startes, har HP logoen.

Vet ikke hva jeg kan gjøre for å forhindre dette, noen ideer? Trenger ikke å avinstallere programmet, bare forhindre det i å starte, selv om jeg likså greit kan bare avinstallere det. Er ikke slik at jeg har problemer med diskplass. Har ingen peiling hvor det ligger hen på PCn heller, for den saks skyld.

Endret av Whoofy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...