ola555 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei, Jeg skal snart svi av mesteparten av høstens første utbetaling fra lånekassen og ser etter en 40' tv. Den skal brukes i all hovedsak til xbox, film/serier og pc. Jeg har sett på modellene Samsung LE40B655 og Sony KDL-40W5500. Jeg har lest at input-lag er et problem som i større eller mindre grad er et problem på de fleste LCD-tv'er og jeg lurer derfor på om dere har noen erfaringer eller anbefalinger i forhold til dette. Hvor mye merker man dette? I forlengelse av dette kan det også nevnes at jeg muligens ønsker å koble til et stereoanlegg uten digital inngang. Da vil muligens Sony'en ha en fordel med sin phono-lydutgang. Samsungen har utgang til headphones men vil en slik utgang gi like god lyd? Hva tenker dere rundt denne problemstillingen? En annen sak jeg har problemer med å finne informasjon om er om tv'ene støtter 1-1 pixelmapping. Tv'en vil bli brukt noe som pc-skjerm (media-pc) og dette kan derfor være relevant. Ellers så hadde det vært fint hvis dere kan opplyse meg om andre momenter/fordeler/ulemper som kan være verdt å tenke over før jeg tar det store spranget. På forhåndt takk, Mvh Ola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå