Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke å gi dama orgasme. Noen som har tips til å gjøre henne mer trygg på meg?

Gjest Tøffing

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffing

Som emnetittel sier, jeg har litt problemer med å få dama til å komme. I fare for å virke i overkant stolt, så må jeg si at eksen kom mer eller mindre hver gang vi hadde sex, og ca 50% av de andre jentene jeg har ligget med har sagt de fikk orgasme. Jeg har kun ærlige forhold med jentene mine, og ser absolutt ingen grunn til at de skulle lyve til meg om det.

Problemet er bare at jeg mister interessen for dama når det ikke fungerer seksuelt. Etter endt akt føler jeg meg utilstrekkelig og "slem" fordi jeg kom etter bare 5 minutter - når jeg veit at 40 minutter til ikke ville vært nok. Utroskap er mer og mer fristende, og jeg sliter med å finne noen løsning.

Etter noen uker med hard tenking er jeg overbevist om at problemet ligger psykisk hos henne. Hun var jomfru da vi møttes, og sier at hun "kanskje har kommet på egenhånd". En kommer ikke "kanskje". Enten kommer en, ellers så gjør en ikke. Derfor antar jeg at hun ikke har fått orgasme.

Er kjøp av dildo og selvstendig prøving et godt tiltak? Skal jeg prøve å skape enda mer tillit? What the hell am I supposed to do!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...