Blabla1 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Mitsubishi Eclipse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18166940 Nydelig bil!! har siklet etter Eclipse lenge Er bare en smule redd for at den er fryktelig mye grise kjørt med.. pluss at jeg er ikke sikker på hvordan den er å kjøre med i Tromsø.. mye dårlig vei, kunne se ut som den var en smule senket? (eller er det bare "body kittet") Den er fet as, men ser litt pult ut. Men kan jo godt henne den er i god stand likevel. Jeg hadde kanskje gått for en sånn. EDIT: Du kan jo selv invistere i litt kule lister, spoilere og felger i ettertid. Så vet du i hvert fall at den er i god stand. Endret 29. september 2009 av Zonked223 Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Hmmm... Trodde virkelig jeg hadde funnet drømme bilen nå... Audi A4 Qatro 2,6 Ganske billig også.. men så skulle jeg sjekke hva jeg måtte betale i forskring, og da ble drømmen knust! 20368,- på ett år!! ( del kasko) Så det kan virke som om jeg kanskje må justere ned "innkjøps" budsjettet mitt med 10-15K, for å ha råd til bil, lappen og forsikring.. Sjekket hva det koster å forsikre bilen på foreldrene dine? Hvis det er ett alternativ. Skal sjekke det men da får jeg vel ikke begynne å spare opp bonus? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bonusen kan du spare opp senere. Det lønner seg ikke i lengden uansett. Spare opp bonus og betale veldig mye nå og lite senere, eller betale lite nå og bittelitt mer senere. Det blir mest sannsynlig billigst å forsikre bilen på foreldrene dine og gå over til din egen forsikring når du begynner å bli skikkelig voksen Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Bonusen kan du spare opp senere. Det lønner seg ikke i lengden uansett. Spare opp bonus og betale veldig mye nå og lite senere, eller betale lite nå og bittelitt mer senere. Det blir mest sannsynlig billigst å forsikre bilen på foreldrene dine og gå over til din egen forsikring når du begynner å bli skikkelig voksen Det er sant Wisd0m du er en vis mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå