Wiciwato Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Brukte Nikon D40 og Nikkor 35mm f1.8. Har kost meg skikkelig med liten dof, og dette ble et av bildene jeg tok ved 1.8. Har klonet bort båndet. exif: 1/320 f/1.8 ISO 200 Hva synes dere? Endret 21. august 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
swahili Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg syns det så ut som en pelskledd støvel med hund i. Uten at det trenger å være negativt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg syns det så ut som en pelskledd støvel med hund i. Uten at det trenger å være negativt. En pelskledd støvel? Lenke til kommentar
swahili Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 ja, siden det ser ut som den står på bare to bein(poter?) i form som en støvel. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 ja, siden det ser ut som den står på bare to bein(poter?) i form som en støvel. Ah, ok. Hadde nok vært litt kulere om han faktisk satt i en støvel. Det kan jeg tenke på til neste gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Det meste untatt posseringen til bikkja synes jeg falt i smak. Altså vinkelen. Ellers synes jeg sh-konverteringen, skarpheten og plasseringen av hunden var grei. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 ja, siden det ser ut som den står på bare to bein(poter?) i form som en støvel. Ah, ok. Hadde nok vært litt kulere om han faktisk satt i en støvel. Det kan jeg tenke på til neste gang! Ja! Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg likte posituren til bikkja da den ser ut som om den ikke har forbein. Er bare ut og spankulerer på to bein. Sært og anderledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå