dan83 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 hei en ny versjon av et bilde jeg har postet tidligere; har rettet opp horsisonten og forandret litt på eksponeringa og hvitbalansen=) Det jeg egentlig lurer på er om bilde hadde vært bedre litt mørkere, eller eventuelt lysere!? Får lissom ikek bestemt meg!! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Sånn som det er nå faller det veldig mellom to stoler for meg... Rett og slett litt kjedelig. I don't know much about art, but I know what I like. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Synes det var et kult bilde. Likte fargene, lyset og roen. Bildet er litt drømmeland-aktig, for jeg kjenner ikke lukten av hav og hører ingen måker. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 så ikke ut som hav, sp mer ut som tåke eller noe sånt Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg liker det Du kunne kanskje prøvd en versjon i sorthvitt, med litt mer kontrast? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå