TheCatIsALie Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg trenger et spill. Det må helst (for første gang) IKKE være FPS. Det må ha GOD singleplayer. Multiplayer driter jeg i. Helst realistisk. IKKE monstre. IKKE noe magi. Grafikk trenger ikke å være Cry Engine, men heller ikke helt ræva. Skal være utfordrende, og avslappende. Er litt lei av å spenne alle muskler i intense FPS. Holder med cod4. Kan være: strategi (da må det være syyykt bra, siden jeg er veldig negativ til strategi. 3rd person har jeg blitt litt glad i etter jason bourne spillet til x360. Å liste opp alt jeg har spilt, orker jeg ikke, sier heller i fra om jeg har spilt det dere nevner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 GTA IV? GTA IV? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Ikke medieval, gta iv ble jeg lei. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Splinter Cell Assassins Creed Hitman Mass Effect World in Conflict Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Har alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå