MPC Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hey. Klanen som eg er medlem i: The Royal Recruits har snart 5 års bursdag som klan, og har lyst å lage ein kul bilde/banner med photoshop som eg kan få lagt opp på sida vår og på steam gruppa sida vår. Bildet/banneret burde ha dette bilde med (Som er våpenskjoldet for klanen) Har egentlig ein liten ide om korleis det kan være: TRR Våpenskjoldet og noko som indikerer at vi feirer 5 års dag i bakgrunnen. Eg håper nokon kan hjelpe meg sida eg har prøvd litt på photoshop, men eg får det ikkje heilt til. http://img248.imageshack.us/i/shieldfinal1.png/ Endret 21. august 2009 av MPC Lenke til kommentar
MPC Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Ingen som kan hjelpe ? :/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kan prøve å se om jeg får til noe. Men hva type klan er dette? Hadde hvertfall hjelpt meg så kunne jeg kommet på andre ting jeg kunne hatt i banneren. Er det noe spes størrelse du vil ha den i? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 1. The Royal Recruits specialize in linebattle gameplay within The Battlegrounds 2 The Royal Recruits er ein type klan som spesialliserer seg i linebattle gameplay i spillet battlegrounds 2. Vi driver å late som vi er ei 1700 regiment og skyter på folk med muskets 2. Størrelse må være minst større enn 500x300. Men har ikkje så mykje peiling på bannere så veit ikkje akkurat størrelsen på dei Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ok, skal se hva jeg får til når jeg kommer hjem =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå