b-real Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 http://herregud.com/visnyhet.asp?id=136 Og jeg trodde folk hadde liv... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hehe svevende ord er morsomme saker. Spesielt gud svarer og bekjemp onani Takk gud for at det bare er kødd :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Herregud.com. Er dette sant da? Isåfall er det latterlig. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 http://herregud.com/visnyhet.asp?id=136 Og jeg trodde folk hadde liv... jeg også Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Herregud.com. Er dette sant da? Isåfall er det latterlig. Fra gud svarer: Kjære Gud: Kommer Brann til å vinne serien før jeg dør? Gud svarer: Kjære Inge! Det er ikke umulig at Brann henter seriegullet hjem til ”Staddaen” i din levetid. Husk nemlig det som står i 4. mosebok kapittel 18: Den mann som brenner kvigen, skal også vaske sine klær og bade sitt legeme i vann; men han skal være uren til om aftenen. Dette har strengt tatt ingenting med sportsklubben Brann, tippeligaen eller for så vidt din levetid å gjøre, men i den nye stillingsinstruksen står det at jeg bør inkludere et vers fra Bibelen i alle mine bønnesvar, og dette var det første jeg kom på. Men tilbake til ditt spørsmål. Dersom Brann skal vinne serien i din levetid, så må jeg nok sørge for at du lever til du blir 432 år gammel. Gidder jeg det? Neppe. Er nokk kødd. Men det skremmende er at det kunen vært sant Litt skummelt at selv når de trekker det så langt at det blir absurd, så finnes det folk som faktisk mener det på real. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Argh intet anende tullinger som ikke vet hva forfatteren av boka heter an heter J.R.R Tolkien og det er ikke han som har laget filmen heller han har bare skrevet bøkene filmene er basert på, Peter Jackson er det som har laget filmene. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Selvfølgelig er det en ironisk side. Igjen blir jeg skremt over hvor dårlig mange er til å gjenkjenne ironi Herregud.com er en parodi på ekstreme religiøse miljøer. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 herregud.com er et dårlig forsøk på å være morsom Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 herregud.com er et dårlig forsøk på å være morsom Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 herregud.com er et dårlig forsøk på å være morsom noen saker er jo litt morsome å da men stort sett kjedelig Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 herregud.com er et dårlig forsøk på å være morsom noen saker er jo litt morsome å da men stort sett kjedelig kan bli litt mye tull på en gang Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 OMG :o Og poenget med ditt innlegg var..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 OMG :o Og poenget med ditt innlegg var..? Han er overrasket og skjokkert. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 J.R.R Tolkien eller John Ronald Reuel Tolkien da.... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 OMG :o Og poenget med ditt innlegg var..? Han er overrasket og skjokkert. Liksom litt poengløst å poste bare for å si "OMG" uten å begrunne eller noen ting, hva? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Gry Molvær og Schrödingers Katt nekter å innse at det forlengst er slått fast at Gud er mer vitenskapelig enn alle vitenskapsmenn i hele verden. Gud har gitt solide beviser for sin egen eksistens. (Rom. 1,20.) Han har gitt bevis for at Jesus er hans sønn. (Rom. 1,4 og Ap.gj. 17,31.) Han har gitt oss bevis for sin egen pålitelighet. (5. Mos. 18, 21-22.) Han har gitt oss beviser for at Bibelen er en vitenskapelig dokumentasjon som ingen kan si i mot. (Joh. 7,17.) I programmet Schrödingers Katt overser man alt dette og mere til. Men hva har egentlig "vitenskapen" å stille opp mot den fasiten som alle kan lese i Bibelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå