TeSp Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hmm har netopp kjøpt ny skjerm og jeg syntes det alt fungerer saktere enn det det gjorde før jeg fikk den. Jeg kjører winxp pro. Har 3 partisjoner og alle er så og si fulle. en med 1 gb ledig og de to andre med ca 6 ledige. Kan det være plassen eller hva kan det være? Kan dette skje når man går fra 17 til 21 tommer eller noe? Eller inbilder jeg meg ting? HD'en jobber saktere når jeg har mindre plass på den. Men kan det være hden eller hva kan være galt?? Specs i signatur! Jeg aner ikke hva det kan være... Men jeg kan ikke formatere liksom! Kan heller ikke kjøpe ny HD har ikke cash! Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Raven Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ting går sakterer når systemdisken din er smekkfull, har opplevd at enkelte disker har gjort maskinen min tregere. Hadde en WD 40gb disk før, var noe gale med den, så den gjorde maskinen min meget treg.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 det går tregere når diskene er stapp fulle særlig den du har win på Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Tøm alle temp-mappene dine, slett internettcachen, kjør defragmenter og legg minste mulig programmer og søppel på systempartisjonen. En liten opprydning i registert skader heller ikke (om du er forsiktig). Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Ok jeg skal dra hjem og sjekke litt ting og tang på den. Men vi får se hvordan det blir etter alt dette... Takk for alle svar.. Så hdæen min er smekk full da? Eller kan det være noe annet som er galt? Lenke til kommentar
p:-) Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 halla TeSp fugerer ikke skjermen som den skal? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Jojo, men det er noe knot med HD'en min og plassen som jeg sa hjemme til deg... Men det kan jo være andre ting som får ting til å gå tregere så man kan jo spørre.... Men skjermen skal ikke ha noe med at pcen min ragerer treigt eller noe. Det er det maskinen som er noe feil med. Men det er ikke noe stort problem P:-) så slapp av.. Pcen virker iallfall! snaks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå