Christopher Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har dette oppsette: - Asus A7M266 - AMD Athlon 1,33 ghz - 2x 256 MB DDR 266 mhz (originale) - 3D Prophet DDR-DVI (Ge-force 256 med 32 ddr ram) Jeg har prøvd alle typer BIOS men systemet er svært ustabilt på 133 FSB mhz. Når jeg sette innstillingen til 100 FSB så funker det. På 133 FSB så krasjer alle spill og noen ganger windows. Jeg har søkt litt på nettet men uten noen hjelp, PLEASE trenger sårt hjelp, har holdt på i 5 timer nå. Systemet har fungert tidligere (er kjøpt brukt av en jeg kjenner) men tror ikke windows xp ble brukt sist systemet ble testet! PS! Startet posten på nytt fordi siste post ikke ga noe svar, jeg vet at dette er vanskelig å finne en løsning på, men please kan dere ikke hjelpe meg litt! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 prøv å bytt om plassene til minnet, hos meg måtte den ene i slot en og den andre i slot to. Prøv deg med alle mulige kombinasjoner Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 har hørt litt om at det er et kjent problem for nettopp det hovedkortet? Er det andre som vet noe mer? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Hvorfor er det så dårlig med svar i denne posten? Jeg trenger seriøst hjelp Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 jeg har hatt det kortet.Da hadde jeg kortslutning i det,noe som skapte en heller sort hverdag for meg,men det var min egen feil .Hadde store problemer med å instalere på den maskina.Husker bare at det var meget overklokkings vennelig,noe mer kan jeg desverre ikke hjelpe deg med Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Tror ikke det er en skade på kortet, fordi det virker som at dette kortet er svært ustabilt, mener å ha hørt andre med lignenede problemer. HJELP! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 du kan prøve og bytte prossesor ,vist du har en i spare...... Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Har desverre ikke en til prosessor å teste med, men jeg vet at systemet tidligere har fungert! Andre tips? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg beklager at jeg er utolmodig, men jeg trenger virkelig hjelp her! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Disse problemene du beskriver dukka plutselig opp her.Hos meg var det faktisk støv i kjøleribbene på cpu.Da jeg hadde renska det(fulstendig,av med vifte og alt)Sank tempraturen 31 :o grader celsius folkens,31 grader.(dette var sef mens jeg stod i bios)load tempen datt fra 62-48 grader. Hold masina ren ,mitt tips. jeg klinte på noe extra goop også.Det er ikke feil. Det som er tricky er at det var ikke mye støv,og tempen steig svært raskt,så sjøl om du har sjekket tempraturene,bør du sjekke dem igjenn. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 http://usa.asus.com/mb/socketa/a7m266/overview.htm heisann tror du skal se litt på denne siden og se om det ikke er hjelp å få der :o prøv å laste ned opdateringer til biosen din her og det kan være at det er der det knurrer hos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå