Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes W211 bærearmspriser genuint original vs uoriginal

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk annmerkning på bakre bærearm fremme, og har funnet et delenummer A2113309207, men jeg er ikke sikker på om dette er riktig. Mekonomen skal ha 3300.- for delen som uekte / kopidel, men etter litt leting fant jeg den her som original del http://autoroyal.no/orginaldeler/default.a...lenr=2113309207 til litt over 2600.- Kan noen si meg om jeg har feil delenummer? Eller var det bare grisebillige originale merce deler på autoroyal siden? Håper noen kan hjelpe meg ASAP, for jeg må bestille delen nå for å få det fikset så fort som mulig, og alle sjapper er stengt så ingen hjelp å finne....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Definisjonen på "originaldel" er ikke at den har logoen til bilprodusent påtrykt. Dersom delen oppfyller samme funksjon tilsvarende eller bedre enn delen som originalt står på bilen ved levering er det pr definisjon "originaldel". Det Mekonomen selger er f.eks pr. definisjon originaldeler og i mange tilfeller kan det være nøyaktig samme delen, bare med annen logo påført eller bare mangler bilprodusentens logo. Bilprodusentene produserer nemlig ikke alle deler selv, og kjøper det fra underleverandører som også produserer for og selger til andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...