Gå til innhold

Hvordan kan jeg få koblet Ipod touch til mini-usb cdspiller i bilen?

Anbefalte innlegg

Problemet mitt er som emnet sier: Hvordan kan jeg få koblet Ipod touch til mini-usb cdspiller i bilen?

Har en 16gb ipod touch liggende og en cd-spiller i bilen med mini-usb ingang, og ser da etter kabler/overgang for å få koblet ipod'en til cd-spilleren.

Har letet overalt, finner ingenting som kan se og hjelpe meg:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Du finner ikke for det er umulig. Selc om du får koblet den til, klarer ikke CD spilleren lese noe fra ipoden. Du må bruke lydinngang om det er det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nei. Som jeg allerede skrev i første svar, problemet er ikke å få koblet den til - spilleren skjønner ikke filsystemet uansett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde den støttet ipod hadde det stått oppgitt og selskapet ville hatt en kabel til salgs. iPod bruker et proprietært filsystem, det (burde) si seg selv at en cd spiller produsent ikke lager en bilspiller og bruker tid og penger på å gi den ipod kompatibilitet i tilfelle et helt annet selskap en gang i fremtiden skulle lage en kabel som fikk koblet til en ipod. Det er omtrent som at selskapet skulle ha installert Microsoft Office i tilfelle noen skulle finne på å få koblet til et tastatur. Det er den samme gamle leksen der folk tror noe fungerer fordi tilkoblingsteknologien likner. Du klarer ikke lese en tysk bok bare fordi du klarer å åpne boka, du måp faktisk kunne tysk. Samme konsept.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Det lages så mye rart til iPod nå for tiden, så jeg vil ikke bli forundret om det finnes.

ZitHless, har du lydingang i cd-spilleren? Om du ikke har det må du nok nøye deg med en fm-sender eller noe lignende.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Å koble til ipod på en spiller som ikke leser ipod sitt filsystem er i teorien mulig men ingen som gidder lage en slik sak da det ikke har no for seg. finnes dog alternativer, som http://www.isimplesolutions.com/CES/SoundByte.asp

Det er en dyr, mer avansert løsning som ikke bruker noen som helst normale tilkoblingsmetoder. Anbefaler det ikke da det er mer komplisert og dyrt enn å bare kjøpe en ny spiller med analog lydinngang, men there you have it

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...