Mick444 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Har kjøpt meg ny PC og skulle innstalere office 2007 home på den. Tastet inn en tidligere produktnøkkel jeg har og det funket fint til jeg skulle aktivere det online. Når jeg prøver å aktivere får jeg en beskjed om at man kun kan bruke produktnøkkelen på 3 maskiner, og at aktiveringen derfor ikke kan bli fullført. At jeg har brukt det på mer en 3 maskiner kan nok stemme det, men problemet er at jeg ikke får noen mulighet til å legge inn en ny produktnøkkel. Hvis jeg vil aktivere programmet kommer jeg rett frem til "aktivere via internett eller telefon" bildet, jeg får altså ikke noen mulighet til å legge inn en ny fungerende produktnøkkel. Noen som vet hvordan jeg løser dette? Har bare mulighet til å bruke office noen få ganger igjen før programmet stenger seg for fullt før det blir aktivert korrekt. Takker for all hjelp! Endret 21. august 2009 av Mick444 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Forsøk å avinstaller og derpå installere på nytt. Da burde du få muligheten til å benytte den nye lisensnøkkelen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå