Danny92 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Okey, jeg trenger noe nytt og se på så skal bare ramse opp det jeg har sett så kan dere føye til noen tv-series eller filmer som jeg ikke har sett! Har sett: - Alle star trek seriene og filmene - Alle stargate seriene og filmene - Eureka - Dark Angel - Smallville - Og en del til som jeg ikke kommer på Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Firefly Farscape Battlestar Galactica Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Fringe Eleventh Hour Supernatural Endret 21. august 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 FireflyFarscape Battlestar Galactica De har jeg sett.. Dumt at firefly ble kansellert..! FringeEleventh Hour Supernatural Takk, skal se nermere på dem Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Red Dwarf Lexx Terminator - The Sarah Connor Chronicles Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Babylon Five! Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Red DwarfLexx Terminator - The Sarah Connor Chronicles Sett terminator.. Skal se nermere på de 2 andre Babylon Five! Sett den, konge serie! Takk for svar! Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Space: Above and beyond Dr Who Torchwood Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Siden alle de andre jeg kom på har blitt nevnt: Dollhouse (Ikke døm serien på de første episodene, den blir langt bedre. Ihvertfall etter min mening) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Støtter selvsagt Taken, men kjøp boksen med hele serien samlet. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Space: Above and beyondDr Who Torchwood Sett Dr Who og Torchwood(gleder meg til sesong 4 som helt sikkert kommer:P). Space: Above and beyond ser spennende ut;) Siden alle de andre jeg kom på har blitt nevnt: Dollhouse (Ikke døm serien på de første episodene, den blir langt bedre. Ihvertfall etter min mening) Kommer sikkert til og se den serien, så da instresang ut Støtter selvsagt Taken, men kjøp boksen med hele serien samlet. Du vil ikke angre. Hvis jeg skal se Taken så gjør jeg som alle andre tv programmer jeg ser på. Ser dem på nettet, gidder ikke å bruke penger på sånt! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Andromeda er også en god sci-fi serie. Og selvfølgelig er Futurama et must. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 John Doe Kyle XY Buffy Angel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå