Gå til innhold

Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff, Half-Life 2 ser ut til å skuffe hittils.

 

- storyen virker svak

- Ho kjerringa har et smil som gjør at du vil dra fram hagla fra eneren og blåse hue av ho

- Gameplay i en by skal de slite med å få til bra.

 

og se på den "greia" som han bruker som våpen i videoen da. Ser jo ut som den er rippa rett fra Unreal og Quake :

 

HL2 flopper...

Lenke til kommentar

Så utrolig rått ut! Man kan jo bruke nesten alt av omgivelser til å ødelegge for fienden. Det er sånt jeg digger!!

 

Var tøft når han dyttet bordet foran døren og fienden prøvde å åpne men ikke fikk det til og seinere braste gjennom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
huff, Half-Life 2 ser ut til å skuffe hittils.

 

- storyen virker svak

- Ho kjerringa har et smil som gjør at du vil dra fram hagla fra eneren og blåse hue av ho

- Gameplay i en by skal de slite med å få til bra.

 

og se på den "greia" som han bruker som våpen i videoen da. Ser jo ut som den er rippa rett fra Unreal og Quake :

 

HL2 flopper...

 

www.gamespot.com så leser du hva deres tanker er foreløpig med tanke på at de også har vært usikker...

men de er ikke særlig usikker nå.

Lenke til kommentar

Av det jeg har sett virker det som spillet fokuserer alt for mye på "monsterhakking". Det som var artigst i Half-Life var jo nettop brettene _uten_ alle merkverdige vesner, men heller noen marinesoldater å bryne seg på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
huff, Half-Life 2 ser ut til å skuffe hittils.

 

- storyen virker svak

- Ho kjerringa har et smil som gjør at du vil dra fram hagla fra eneren og blåse hue av ho

- Gameplay i en by skal de slite med å få til bra.

 

og se på den "greia" som han bruker som våpen i videoen da. Ser jo ut som den er rippa rett fra Unreal og Quake :

 

HL2 flopper...

 

www.gamespot.com så leser du hva deres tanker er foreløpig med tanke på at de også har vært usikker...

men de er ikke særlig usikker nå.

 

-storyen virker svak ? vi vet jo bare EN ting om den,vår helt jobber for dressmannen og blir kalt inn med tanke på at en "situasjon" har oppstått, utover det så bygger storyen seg opp og gjør at du får innsikt i selve bakgrunnen for situasjonen...

 

-den videoen av jenta er en demonstrasjon på de forskjellige ansiktsuttrykkene de får til ved bruk av den nye grafikk-motoren..

 

-hvorfor tror du at gameplay i en by er noe de vil få problemer med ?

har du sett videoen så ser du at ikke alt utspiller seg i en fordømt by..

 

det at du ikke engang klarer å fortelle hvorfor du tror alt dette gjør at du fremstår som temmelig uvitende og useriøs i denne sammenhengen..

Lenke til kommentar

-storyen virker svak ? vi vet jo bare EN ting om den,vår helt jobber for dressmannen og blir kalt inn med tanke på at en "situasjon" har oppstått, utover det så bygger storyen seg opp og gjør at du får innsikt i selve bakgrunnen for situasjonen...

 

Hvorfor skal en person som freeman plutselig drepe monstre? Det vi vet hittils virker svakt imho. I Half-life skulle du *overleve* nå skal du jakte? Altså Freeman er jo ingen marinesoldat akkurat. Det virker unaturlig å sette han til å fjerne monstre.

 

-hvorfor tror du at gameplay i en by er noe de vil få problemer med ?

har du sett videoen så ser du at ikke alt utspiller seg i en fordømt by..

 

En by pleier å ha jernbanelinjer og veier ut av byen. Hittils har jeg ikke sett ETT spill som foregår i en by uten at det er lagt rare hindringer som sperrer deg inne i et lite område og gjør at du kun kan gå inn i utvalgte hus. Greit nok at eneren også hadde noen spesielle måter å avskjære deg fra andre steder, men i en by skal de slite mye mer enn i BM komplekset fra eneren.

 

Det er også begrensa hva som kan lages av kart i en europeisk by. En by er tross alt bare en by med noen hus, et par butikker og kanskje en liten subway.

 

Og så har du dette med at de må komme opp med en god forklaring på hvorfor det ikke er 5 millioner mennesker i byen lengre ;)

 

Av det jeg har sett virker det som spillet fokuserer alt for mye på "monsterhakking". Det som var artigst i Half-Life var jo nettop brettene _uten_ alle merkverdige vesner, men heller noen marinesoldater å bryne seg på.

 

Enig der. 10x mer morro å drepe en marinesoldat enn romvesen. Men men, vi får anta at man dreper en god del mennesker i toeren også :)

Lenke til kommentar

SEr så sinnsykt rått ut! Har store problemer med å se hvordan dette spillet kan floppe. Utviklerne vet hva de gjør. Bare se på Half-life og man kan se at de vet hva som skal gjøres. Grafikken ser jo ekstremt bra ut! Øynene til G-man så så ekte ut at de skremte meg. Half-life er jo heller ikke kjent for å ha det dårligste gameplayet :wink: .

 

Men når det er sagt, var jeg jo sikker på at Black and White skulle bli et av de største spillene ever, og må si jeg ble dypt skuffet av det :-?

 

Men hvis hl2 blir en flopp så blir jeg svært overrasket. Kjøper til og med ny data i perioden hl2 kommer hovedsaklig grunnet i nettopp hl2 :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

-storyen virker svak ? vi vet jo bare EN ting om den,vår helt jobber for dressmannen og blir kalt inn med tanke på at en "situasjon" har oppstått, utover det så bygger storyen seg opp og gjør at du får innsikt i selve bakgrunnen for situasjonen...

 

Hvorfor skal en person som freeman plutselig drepe monstre? Det vi vet hittils virker svakt imho. I Half-life skulle du *overleve* nå skal du jakte? Altså Freeman er jo ingen marinesoldat akkurat. Det virker unaturlig å sette han til å fjerne monstre.

 

-hvorfor tror du at gameplay i en by er noe de vil få problemer med ?

har du sett videoen så ser du at ikke alt utspiller seg i en fordømt by..

 

En by pleier å ha jernbanelinjer og veier ut av byen. Hittils har jeg ikke sett ETT spill som foregår i en by uten at det er lagt rare hindringer som sperrer deg inne i et lite område og gjør at du kun kan gå inn i utvalgte hus. Greit nok at eneren også hadde noen spesielle måter å avskjære deg fra andre steder, men i en by skal de slite mye mer enn i BM komplekset fra eneren.

 

Det er også begrensa hva som kan lages av kart i en europeisk by. En by er tross alt bare en by med noen hus, et par butikker og kanskje en liten subway.

 

Og så har du dette med at de må komme opp med en god forklaring på hvorfor det ikke er 5 millioner mennesker i byen lengre ;)

 

Av det jeg har sett virker det som spillet fokuserer alt for mye på "monsterhakking". Det som var artigst i Half-Life var jo nettop brettene _uten_ alle merkverdige vesner, men heller noen marinesoldater å bryne seg på.

 

Enig der. 10x mer morro å drepe en marinesoldat enn romvesen. Men men, vi får anta at man dreper en god del mennesker i toeren også :)

 

foreløpig så vet man ingenting detaljert om freeman er hyret inn for å drepe monstre, det kan være så mangt, se nærmere på saken, o.l...

 

en god grunn til at det ikke er 5mill mennesker i byen kan forsåvidt være at byen er "okkupert" av monstre.. :roll:

 

dere kan godt fortsette denne meningsløse diskusjonen, men sannheten er fortsatt at vi vet svært lite om storyen,derfor velger jeg å stole på spillsidene som har opplevd spillet i aksjon og som sier opplevelsen er STOR.

Lenke til kommentar
foreløpig så vet man ingenting detaljert om freeman er hyret inn for å drepe monstre, det kan være så mangt, se nærmere på saken, o.l...

 

Selvsagt kan det være så mangt og ingen har henvda noe annet

 

en god grunn til at det ikke er 5mill mennesker i byen kan forsåvidt være at byen er "okkupert" av monstre..  :roll:

 

Da bør det vel være 5 millioner lik i byen? ;) Ser ikke slik ut hittils. Det er jo godt mulig Valve har en god story, jeg bare tviler .

 

dere kan godt fortsette denne meningsløse diskusjonen, men sannheten er fortsatt at vi vet svært lite om storyen,derfor velger jeg å stole på spillsidene som har opplevd spillet i aksjon og som sier opplevelsen er STOR.

 

Hvorfor i huleste begynner du å diskutere noe du ikke gidder å diskutere? Det er meningsløst det.

Lenke til kommentar
- storyen virker svak

Vi vet jo igrunn ingenting om storyen så jeg syns ikke du skal kritisere den enda. Gi dem ihvertfall en sjanse. Disse folka har tross alt ry på seg til å sette gameplay og story i høysetet, ikke bare grafikk slik 90% av andre utviklere gjør (og som holder igjen utvikling vil jeg påstå å hevde). Vil heller spille et spill med god gameplay og story enn en grafisk perle. Sistnevnte lever en uke, førstnevnte for alltid.

 

Du har vært pessimistisk til HL2 fra starten :) Hva du vet som ikke vi vet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
foreløpig så vet man ingenting detaljert om freeman er hyret inn for å drepe monstre, det kan være så mangt, se nærmere på saken, o.l...

 

Selvsagt kan det være så mangt og ingen har henvda noe annet

 

en god grunn til at det ikke er 5mill mennesker i byen kan forsåvidt være at byen er "okkupert" av monstre..  :roll:

 

Da bør det vel være 5 millioner lik i byen? ;) Ser ikke slik ut hittils. Det er jo godt mulig Valve har en god story, jeg bare tviler .

 

dere kan godt fortsette denne meningsløse diskusjonen, men sannheten er fortsatt at vi vet svært lite om storyen,derfor velger jeg å stole på spillsidene som har opplevd spillet i aksjon og som sier opplevelsen er STOR.

 

Hvorfor i huleste begynner du å diskutere noe du ikke gidder å diskutere? Det er meningsløst det.

 

jeg sa meg rett og slett ferdig med denne diskusjonen fordi det for meg er meningsløst å fortsette :)

Lenke til kommentar

Jeg synes vi bør få flere påstander om at Spill X versjon Y (hvor X er et vilkårlig spill, og Y er en vilkårlig fremtidig versjon av spillet X) blir eller ikke blir bra. Jeg synes at man bør basere uttalelsene sine på subjektive vurderinger av tidligere versjoner av spillet, og helt se bort fra at man ikke har noen fakta om den nye versjonen. Dersom den gamle versjonen var banebrytende og radikal, og de har hatt fire-fem år på seg å lage en ny versjon - bør man i alle fall anta at det suger og at det ikke vil lykkes. Dersom noen skulle være i tvil, er dette sarkasme.

 

For å holde meg til topic - HL og oppfølgerene var svært bra. Høy spillbarhet, gode historier, flotte scriptede scener som virkelig sugde deg inn i historien og musikk / lydkulisser som gjorde det hele til en storartet opplevelse. For ikke å snakke om mod-verdenen som virkelig tok av med HL. Jeg tror Valve har gode forutsetninger for å gjenta suksessen og ser faktisk frem til å se CS eller lignende i HL2 versjon. De screenshots som har vært vist til nå, viser i alle fall at grafikken har gjort enorme steg fremover.

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp sett 8 filmer fra E3, og en 'offisiell' teasersak. Det ser helt absurd bra ut. Fysikken er helt vilt bra, grafikken er krem, og gameplayet virker über. Herrejebus så jeg gleder meg.

 

Og ja, det var vesentlige mengder med soldatnedslakting inkludert i filmene. :wink:

Lenke til kommentar
Nå har jeg nettopp sett 8 filmer fra E3, og en 'offisiell' teasersak. Det ser helt absurd bra ut. Fysikken er helt vilt bra, grafikken er krem, og gameplayet virker über. Herrejebus så jeg gleder meg.

 

Og ja, det var vesentlige mengder med soldatnedslakting inkludert i filmene.  :wink:

 

snille snille deg, gi oss en link til de filmene da :D

jeg er helt ørsk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...