wolgon Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 hei. har et stort problem. det var et ordentlig tordenvær igår, så jeg tenkte jeg skulle dra ut kontakten på stasjonære pcen min og ps3 og tven min, men da jeg kom fra skolen idag å skulle slappe av med musikk å ps3, så vil ikke pcen min starte, det lyser bare gult i PÅ knappen. jeg har prøvd å dra ut kontakta igjen, men da kommer det et gult lys igjen. hvis jeg drar ut kontakten på holder knappen inne, så blir den borte, helt til jeg putter inn kontakten igjen... Noen som vet hva som kan være galt.? Hjelp PLEASE! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har vært borti noe lignende en gang før, og av en eller annen grunn hjalp det å koble fra den interne kortleseren i PC-en. Så du kan jo prøve å koble fra alt av diverse eksternt utstyr, i tillegg til interne ting som CD-stasjon, diskettstasjon og evt. kortleser, og prøve å starte den da. Sikkert lurt å trekke ut og sette inn kontakten også når du har gjort det. Ikke vet jeg hva som var feilen, men dette var ikke i forbindelse med noe tordenvær, så ikke godt å si om du har det samme problemet. Lenke til kommentar
wolgon Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Når jeg først tenker over det, så husker jeg at jeg satte pcen i dvalemodus noen timer før jeg dro ut kontaken, så jeg tenkte ikke over at den var i dvalemodus før jeg dro ut kontakten!... Noen som vet hva problemet kan være?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå