Gå til innhold

Hjelp meg bygge.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe jeg burde tenke på her? Er det ikke uansett hva som skjer bedre med 1024RAM istedet for 512?

Joda selvfølgelig. Les den linken jeg ga der, og den siden jeg linker til der inne. Dual DDr funker både med 256+512 eller 512+512 eller 256+256 eller 128+256 osv . Så lenge du har 2 brikker. Men som sagt, så er ikke dual ram noe viktig i det hele tatt(se linken i forgje innleg) da det gir så liten ytelsesøkning.

Lenke til kommentar
Noe jeg burde tenke på her? Er det ikke uansett hva som skjer bedre med 1024RAM istedet for 512?

Joda selvfølgelig. Les den linken jeg ga der, og den siden jeg linker til der inne. Dual DDr funker både med 256+512 eller 512+512 eller 256+256 eller 128+256 osv . Så lenge du har 2 brikker. Men som sagt, så er ikke dual ram noe viktig i det hele tatt(se linken i forgje innleg) da det gir så liten ytelsesøkning.

Åjoda om du kjøper brikkesett og prosessor med 800MHz fsb så vil du merke en del med å bruke dual ddr 2x256 eller 2x512.

http://www.anandtech.com/chipsets/showdoc.html?i=1811

Lenke til kommentar

Både MX300 og 500 er geniale, 500 er ikke så stor som den ser ut til, den er helt konge å bruke!

(har MX500 på den stasjonære og en MX300 til lapen..)

Jeg hadde aldri kjøpt trådløst hverken tastaur eller mus dersom du ikke planlegger å benytte disse langt unna maskinen (f.eks. på Tven med TV ut..) Har nok andre dingser som må lades og skiftes batteri på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...