Rob3rt Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Heisann Sveisann! Jeg har glemt hvordan jeg lager autorun på CD-Plater ! :oops: Jeg har en setup fil, .exe. som jeg vil at skal kjøre automatisk når man setter i CD-platen. CDen skal kun inneholde den setup filen+autorrun filen. Håper noen kan hjelpe meg kjapt Takk for svar! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Denne ser ut til å ha svar på det du spør etter. Har ikke lest gjennom alt selv, men det går vel i hovedsak ut på at en bruker en inf-fil til å starte programmet (OPEN=setup.exe) mulignes. Har aldri prøvd selv, men se om du ikke finner ut noe lurt på den siden Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 [AUTORUN] open=fil.exe icon=icon.ico Navnet på fila er autorun.ini Noe sånt burde gjøre susen.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Tusen takk *teste teste* Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Navnet på fila er autorun.ini Noe sånt burde gjøre susen.. Det funket nå, men til informasjon: Filen må hete Autorun.inf og ikke ini sklik som du skriver.. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Navnet på fila er autorun.ini Noe sånt burde gjøre susen.. Det funket nå, men til informasjon: Filen må hete Autorun.inf og ikke ini sklik som du skriver.. Ah.. Stemmer det. Beklager. Uansett, fint du fikk det til å virke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå