eivtorg Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei Jeg har et helt nytt lydkort som ikke funker. OS er 2k (har òg prøvd xp) Dette skjer: Jeg setter inn kortet, starter maskinen, innstallerer drivere, rebooter, men rett etter jeg har skrevet inn brukernavn og passord så står alt stille. Ingenting kommer frem. Vet noen hva som er galt ? Eivind Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 virker som om driverene er dårlige.. last ned de nyseste på http://www.soundblaster.com Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Ja eg har prøvd med de nyeste driverene, akkurat det samme problemet... Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hvilke drivere har du prøvd Jeg hadde også problemer, fikk det til å funke med denne. SBLIVE51XPDRVUPDATE.exe fra Soundblaster.com Jeg bruker også 2000 denne driveren funker i XP og 2K Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Ja det er den driveren. Prøvde med den i xp og 2k Begynner å lure på om lydkortet feiler. Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Ja det er den driveren. Prøvde med den i xp og 2k Begynner å lure på om lydkortet feiler. Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 ops...jeg har ikke helt roen her ennå nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå