Markelure Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei vurderer nå å kjøpe meg ny mobil. har noen kriterier: Bra kamera (føler iphone detter ut her) wifi ikke alt for tykk, men at den er tung er ikke noe problem. 3g er kjekt touch skjerm faren min fikk nettopp en htc touch diamond 2, syns den virka veldig bra har ikke noen spessiele pris kriterier da jeg ikke vet hva jeg må ut med får en touch mobil men billigst mulig. har ikke akkuratt for mye penger til overs Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nokia 5800 passer deg nok perfekt. Den har alt du ønsker deg og er ikke spesielt tung eller tykk. En av de billigste touch telefonene, super lyd i de innebygde høytalerne. http://www.amobil.no/artikler/nokia_5800_xpressmusic/66763 Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nokia 5800 eller Samsung 7600 Beat DJ passer best til deg, 7600 fikk skryt for sitt 3,2 megapixlerkamera, noe 5800 ikke gjorde ifølge amobil sine tester Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) en kammerat har nokia 5800. likte den ikke. syns den var litt tykk og jeg? syns ikke den var så veldig lett å bruke, men det går seg kanskje til? den samsungen syns jeg ikke var så veldig fin akkuratt, men ellers så den greit ut får se nærmere på den i en butikk. kan legge til en kriterie til, ikke så veldig viktig men hadde vært kjekt å ha, gps. Endret 21. august 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) har sett litt mer på nokia 5800(tester osv) virker som den telefonen hvor jeg får mest for pengene. andre mobiler som har det samme koster jo 1000kr mer. minuset med den er at den er litt tykk og har litt plastikkpreg. men ser jo ut som en bra mobil. så var det bare å skaffe noen kroner til Endret 22. august 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå