LkN Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei Skal kjøpe dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=486145 om 3uker ca. Nettverket er tråløst fra Linksys 54mbps- hvor kan jeg få kjøpt nettverkskort ? Er oppsettet bra ? Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Stone Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kanon maskin det der! Spesiellt hvis du overklokker prosessoren til 3,6-4 ghz Men hva skal du bruke maskinen til? i920 er litt overkill til kun spilling mener nå jeg (misunnelig) i5 er rett rundt hjørnet, og er endel billigere totalt tror jeg. 10. September lanserer Ati sine 5xxx DX11 serie så du bør vente litt for å se hva som kommer. Det blir nok et prisfall på 4xxx serien. Vent litt og bruk pengene du kan spare til en fetere/større skjerm imho. Lenke til kommentar
LkN Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Kanon maskin det der! Spesiellt hvis du overklokker prosessoren til 3,6-4 ghz Men hva skal du bruke maskinen til? i920 er litt overkill til kun spilling mener nå jeg (misunnelig) i5 er rett rundt hjørnet, og er endel billigere totalt tror jeg. 10. September lanserer Ati sine 5xxx DX11 serie så du bør vente litt for å se hva som kommer. Det blir nok et prisfall på 4xxx serien. Vent litt og bruk pengene du kan spare til en fetere/større skjerm imho. har konfirmasjon nå rett rundt hjørnet (3uker o.o, ja) så skal bruke litt penger på pc da:) Den skal brukes til css (men for all del også nye spill)Vet det er overkill med i7 til css, men har hatt en crappy pc nå i 2 år - så overkill er elsk Blir i5 billigere ? (nyere - billigere - bedre ?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå